For varekøb under kr. 399 er prisen for levering kr. 44,-
For varekøb over kr. 399 er prisen for levering kr. 24,- til Pakkeshop eller Privat adresse (hvor varen må stilles).
MULIGHED FOR GRATIS LEVERING:
For varekøb over kr. 399 leveres gratis til Erhvervsadresse (f.eks. din arbejdsplads)
Varerne bliver normalt sendt med GLS til den pakkeshop du vælger BEMÆRK: Der kan opstå situationer, hvor GLS leverer til en anden pakkeshop pga. pladsproblemer. (du modtager SMS eller mail, når varerne er klar til afhentning). Varerne kan også sendes med GLS til din adresse, hvis de må stilles.Ved levering til opgang, skal der være frit tilgængeligt for GLS til opgangen (der må ikke være låst, og kunden kontaktes IKKE for oplåsning) Når pakken er stillet, er ansvaret for pakken overdraget til kunden. Og kunden har ansvaret for at leveringsadressen på ordren er korrekt. Pakker på over 20 kg bliver kun leveret i stueplan. Leveringstid 1-3 hverdage. I forbindelse med Black Friday og julehandelen i december, samt sommerferien, kan der forventes længere leveringstid.
Ønsker du selv at afhente dine varer, så bestil på webshoppen senest kl. 06.00 på alle hverdage, så kan du afhente samme dag. Du modtager en mail, når varerne er klar til afhentning.
Der er ikke mulighed for levering i udlandet.
Returnering skal ske senest 60 dage efter købet, og varen skal være i original og ubeskadiget stand.
Ved returnering bedes du bruge GLS Pakkeshop eller Postdanmark. Husk at få en kvittering, så du har bevis for at varen er afsendt fra dig. Du bør sende varen forsvarligt emballeret, sammen med din faktura (eller kopi). Skriv venligst tydeligt, at du ønsker at gøre brug af fortrydelsesretten, og at du derfor ønsker at få tilbagebetalt varens pris.
Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt under én ordre. Bemærk, at du ikke får leveringsomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.
Har du sendt en vare ind til fortrydelse eller reklamation vil du altid få tilsendt en mail når vi har modtaget varen. I mailen får du oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din fortrydelse/reklamation.
Det du ønsker at returnere bedes sendt til:
DYRELAGERET.DK
Postboks 14
Nejstdalen 3
9850 Hirtshals
VIGTIG INFO : Pakken skal afleveres på denne adresse (IKKE pakkeshop, posthus eller lignende.)Sendes en returpakke til en pakkeshop returnerer pakkeshoppen den automatisk til dig med beskeden "Modtagelse nægtet"