Sådan handler du hos DYRELAGERET.DK
For at foretage et køb på dyrelageret.dk skal du igennem 5 trin.
- Find den eller de varer du ønsker og læg dem i indkøbskurven, gå herefter til kassen.
- Indtast dine personlige oplysninger
- Vælg forsendelses/betalingsmåde
- Godkend vores forretningsbetingelser
- Tjek at alle oplysninger er korrekte på opsamlingssiden og godkend købet
Ofte stillede spørgsmål.
Hvor hurtigt modtager jeg de bestilte varer?
Du vil modtage dine varer indenfor 1-3 hverdage. Som oftest bliver din bestilling sendt samme dag, hvis vi har modtaget den inden kl 7.00. Dog med forbehold for varer der ikke er på lager eller i restordre. Hvis en varer ikke er på lager eller i restordre, vil vi selvfølgelig straks kontakte dig, så du ved besked om hvornår den er på lager, eller du evt. ønsker en ændring af din ordre.
Hvad koster fragten hos DYRELAGERET.DK?
For køb under kr. 500 er fragten kr. 36,00 ved forsendelse til GLS-pakkeshop og kr. 59 ved levering på en adresse, hvor varen må stilles. Dog er der mulighed for GRATIS LEVERING af foder og Vital Animin - se under den enkelte vare. Der er ikke mulighed for levering i udlandet.
Hvordan sender DYRELAGERET.DK varerne til kunderne?
Varerne bliver normalt sendt med GLS til den pakkeshop du vælger eller til din adresse, hvis varen må stilles. Dyrelageret vælger i enkelte tilfælde at sende med Post Danmark.
Hvor lang er fristen for at returnere en vare?
Returnering skal ske senest 60 dage efter købet, og varen skal være i original og ubeskadiget stand.
Hvordan returnerer jeg til DYRELAGERET.DK?
Ved returnering bedes du bruge GLS eller Postdanmark. Husk at få en kvittering, så du har bevis for at varen er afsendt fra dig. Du bør sende varen forsvarligt emballeret, sammen med din faktura (eller kopi). Skriv venligst tydeligt, at du ønsker at gøre brug af fortrydelsesretten, og at du derfor ønsker at få tilbagebetalt varens pris. Husk at skrive kontonr. på faktura, så vi kan tilbagebetale beløbet til dig.
Det du ønsker at returnere bedes sendt til:
DYRELAGERET.DK
Nejstdalen 3
9850 Hirtshals
VIGTIG INFO : Pakken skal afleveres på denne adresse (IKKE pakkeshop, posthus eller lignende.)Sendes en returpakke til en pakkeshop returnerer pakkeshoppen den automatisk til dig med beskeden "Modtagelse nægtet"
Har du sendt en vare ind til fortrydelse eller reklamation vil du altid få tilsendt en mail når vi har modtaget varen. I mailen får du oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din fortrydelse/reklamation.
Kan jeg bytte en vare til f.eks. en anden størrelse?
Da der næsten altid er prisforskelle på varen, efter hvilken størrelse det er, er du desværre nødt til at sende varen retur med faktura og kontonr., så indbetaler vi beløbet til din konto. Derefter bestiller du bare den vare du ønsker istedet på normal vis. Du betaler selv fragten på den nye ordre.
Kan jeg returnere en del af en ordre?
Ja hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt under én ordre. Bemærk, at du ikke får leveringsomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.
Kan man sende e-mail til DYRELAGERET.DK?
Ja, du kan sende mail til SHOP@DYRELAGERET.DK
Hvilken betalings muligheder har jeg?
I øjeblikket modtager vi kun ordrer med betalingskort.
Dog er det muligt for klubber og lign. at lave en speciel betalingsaftale. Ring for nærmere oplysning.
Sender DYRELAGERET.DK til udlandet?
Nogle varer kan sendes til de fleste andre lande i Europa. Se dog vores forbehold under "Hvad koster fragten hos Dyrelageret.dk". Kontakt os ved bestilling, så vi kan aftale nærmere.
Hvornår bliver pengene hævet på kundens konto ?
DYRELAGERET.DK hæver først pengene, når varerne bliver afsendt.
Hvordan klager man?
Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte shop@dyrelageret.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
www.naevneneshus.dk
Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
DYRELAGERET.DK