Sådan handler du hos DYRELAGERET.DK
For at foretage et køb på dyrelageret.dk skal du igennem 5 trin.
- Find den eller de varer du ønsker og læg dem i indkøbskurven, gå herefter til kassen.
- Indtast dine personlige oplysninger
- Vælg forsendelses/betalingsmåde
- Godkend vores forretningsbetingelser
- Tjek at alle oplysninger er korrekte på opsamlingssiden og godkend købet
Ofte stillede spørgsmål.
Hvor hurtigt modtager jeg de bestilte varer?
Du vil modtage dine varer indenfor 1-3 hverdage. I forbindelse med Black Friday og julehandelen i december, kan der forventes længere leveringstid. Som oftest bliver din bestilling sendt samme dag, hvis vi har modtaget den inden kl 7.00. Dog med forbehold for varer der ikke er på lager eller i restordre. Hvis en varer ikke er på lager eller i restordre, vil vi selvfølgelig straks kontakte dig, så du ved besked om hvornår den er på lager, eller du evt. ønsker en ændring af din ordre.
Hvad koster fragten hos DYRELAGERET.DK?
For varekøb under kr. 399 er prisen for levering kr. 44,-
For varekøb over kr. 399 er prisen for levering kr. 24,- til Pakkeshop eller Privat adresse (hvor varen må stilles).
MULIGHED FOR GRATIS LEVERING:
For varekøb over kr. 399 leveres gratis til Erhvervsadresse (f.eks. din arbejdsplads)
Hvordan sender DYRELAGERET.DK varerne til kunderne?
Varerne bliver normalt sendt med GLS til den pakkeshop du vælger (Der kan dog opstå situationer, hvor GLS leverer til en anden pakkeshop pga. pladsproblemer), eller til din adresse, hvis varen må stilles. Dyrelageret vælger i enkelte tilfælde at sende med Post Danmark.
Hvor lang er fristen for at returnere en vare?
Returnering skal ske senest 60 dage efter købet, og varen skal være i original og ubeskadiget stand.
Hvordan returnerer jeg til DYRELAGERET.DK?
Ved returnering bedes du bruge GLS eller Postdanmark. Husk at få en kvittering, så du har bevis for at varen er afsendt fra dig. Du bør sende varen forsvarligt emballeret, sammen med din faktura (eller kopi). Skriv venligst tydeligt, at du ønsker at gøre brug af fortrydelsesretten, og at du derfor ønsker at få tilbagebetalt varens pris. Husk at skrive kontonr. på faktura, så vi kan tilbagebetale beløbet til dig.
Det du ønsker at returnere bedes sendt til:
DYRELAGERET.DK
Nejstdalen 3
9850 Hirtshals
VIGTIG INFO : Pakken skal afleveres på denne adresse (IKKE pakkeshop, posthus eller lignende.)Sendes en returpakke til en pakkeshop returnerer pakkeshoppen den automatisk til dig med beskeden "Modtagelse nægtet"
Har du sendt en vare ind til fortrydelse eller reklamation vil du altid få tilsendt en mail når vi har modtaget varen. I mailen får du oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din fortrydelse/reklamation.
Kan jeg bytte en vare til f.eks. en anden størrelse?
Da der næsten altid er prisforskelle på varen, efter hvilken størrelse det er, er du desværre nødt til at sende varen retur med faktura og kontonr., så indbetaler vi beløbet til din konto. Derefter bestiller du bare den vare du ønsker istedet på normal vis. Du betaler selv fragten på den nye ordre.
Kan jeg returnere en del af en ordre?
Ja hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt under én ordre. Bemærk, at du ikke får leveringsomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.
Kan man sende e-mail til DYRELAGERET.DK?
Ja, du kan sende mail til SHOP@DYRELAGERET.DK
Hvilken betalings muligheder har jeg?
I øjeblikket modtager vi kun ordrer med betalingskort og mobilpay
Sender DYRELAGERET.DK til udlandet?
Nogle varer kan sendes til de fleste andre lande i Europa. Se dog vores forbehold under "Hvad koster fragten hos Dyrelageret.dk". Kontakt os ved bestilling, så vi kan aftale nærmere.
Hvornår bliver pengene hævet på kundens konto ?
DYRELAGERET.DK hæver først pengene, når varerne bliver afsendt. Men vær opmærksom på, at ved alle typer MasterCard og alle typer Visa Kort gælder flg.:
Pengene er reserveret på dit kort eller konto indtil:
1) vi hæver beløbet, når vi sender varen, eller
2) indtil pengene bliver frigivet ifølge aftale med din kortudsteder.
Pengene kan være reserveret i op til lb.md. + 30 dage, men ved annulleret køb kan reservationen dog ophæves tidligere (kontakt dit pengeinstitut)
Hvordan klager man?
Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte shop@dyrelageret.dk . Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg via Klageportalen for Nævnenes Hus.
For at kunne klage, skal varen eller ydelsen, som du vil klage over, have kostet mindst 1.110 kr. og højst 100.000 kr. For klager over tøj og sko skal prisen dog have været mindst 720 kr. Det koster et gebyr at få klagen behandlet.
Når du handler på en e-mærket webshop, kan du gratis få behandlet din sag - uanset beløbets størrelse. Læs mere her.
Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens klageportal her - http://ec.europa.eu/odr
DYRELAGERET.DK